انتخاب بهترین وکیل در تهران یکی از مهمترین مراحل در حل مسائل حقوقی است. معیارهای انتخاب بهترین وکیل، ویژگی های بهترین وکیل در این مقاله شرح داده شده است. اولین قدم در هر پرونده حقوقی انتخاب بهترین وکیل مخصوصا در تهران است. در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده های قضایی نباشد. به جای ساعت ها وقت گذرانی در دادگاه و سردرگمی، بهتر است از ابتدا یک وکیل متخصص و با تجربه انتخاب کنید. داشتن یک وکیل با مهارت و تخصص کافی می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

ویژگی های بهترین وکیل در تهران                                 

قبل از انتخاب وکیل باید اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید و مطمئن باشید که وکیل منتخب می تواند مشکلات حقوقی شما را به نفع شما حل کند. به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری تهران با سابقه در پرونده های کیفری وقتی از شما شکایت می شود و مدرکی برای اثبات وجود ندارد یک وکیل خوب از حقوق شما دفاع می کند و بی گناهی شما را در دادگاه ثابت می کند. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های وکلای مجرب صحبت خواهیم کرد.

  • مهمترین ویژگی وکیل دادگستری تهران این است که در زمینه پرونده ای که پذیرفته است تخصص و مهارت کافی دارد تا بتواند رأی دادگاه را به نفع موکل خود تغییر دهد. چون رشته وکالت مانند رشته پزشکی یک حرفه تخصصی است و بهتر است یک وکیل در یکی از حوزه های قضایی یا کیفری فعالیت کند تا ضریب موفقیت پرونده هایش افزایش یابد، یعنی بهتر از یکی از رشته های خانواده، مالی، املاک و جنایی باشد .
  • ویژگی بعدی که حائز اهمیت است توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به موکل می دهد. این به معنای عدم مشارکت موکلان در دعاوی جانبی به دلیل اخذ حق الوکاله است. وکیل موظف است تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را به طور کامل آگاه کند و پس از ارائه توضیحات در صورت موافقت فرد وکالت پرونده را بر عهده بگیرد. یک وکیل بسیار خوب و با تجربه در تهران باید مصلحت موکل خود را در نظر بگیرد، یعنی اگر موکل با طرف مقابل مصالحه دارد، این را بگوید تا موکل وقت و پول شما را بیهوده هدر ندهد.

 

برای انتخاب بهترین وکیل در تهران باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا یکی از مجرب ترین و مجرب ترین وکلای تهران را انتخاب کنید.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • سن و جنس وکیل (زن یا مرد) معیار مناسبی برای سنجش خوب یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل جوان و تحصیلکرده می تواند بسیار بهتر از یک وکیل مسن تر و به ظاهر باتجربه کار کند. مرد یا زن بودن وکیل خیلی مهم نیست و ملاک علم و آبرو و حسن خلق اوست.
  • داشتن پروانه وکالت نکته مهمی است. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک لیسانس و بالاتر، مراحل بسیار سخت وکالت را برای اخذ پروانه گذرانده اند.
  • هرگز تنها به تبلیغاتی که توسط یک وکیل ساخته شده است اعتماد نکنید. تبلیغات در تلویزیون، اینترنت و سایر رسانه های جمعی معیار جستجوی مناسبی نیستند. می توانید به انجمن حقوقی مراجعه کنید و در مورد سوابق وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید جویا شوید.
  • جستجو و تحقیق کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، شخصیت خوب، حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران اطمینان حاصل کنید تا پرونده را به او بسپارید که گاهی سرنوشت زندگی شما را تغییر می دهد.

 

Untitled1

برای شناخت بهترین وکیل ملکی در تهران اینجا کلیک کنید،همچنین می توانید به سایت وکیلچی مراجعه فرمایید تا بهترین وکلا در این زمینه را بشناسید و بهترین وکیل را برای خود انتخاب کنید. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد.

هزینه بهترین وکیل در تهران

طبق مقررات جاری حق الوکاله با توافق وکیل و موکل می باشد، آنچه بر میزان حق الوکاله تأثیر می گذارد، تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگاه است. هزینه های وکیل شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت دعوی و ... نمی باشد و موکل باید این هزینه ها را جداگانه پرداخت کند. در ادامه قصد داریم شما را با وظایف بهترین وکیل در تهران آشنا کنیم .

وظایف قانونی وکیل پایه یک دادگستری نسبت به موکل خود عبارتند از:

  • صداقت و درستکاری
  • برای مرزها و قدرت ها در وکالت دعا کنید
  • از اسرار مشتری خود محافظت کنید
  • مراقبت و پیگیری لازم در صورت بروز اختلاف
  • احترام به منافع مشتری
  • نسبت به مشتری خود احساس وفاداری کنید
  • تشویق به سازش بین طرفین

 

Untitled2

بهترین وکیل موفق در تهران کیست؟

خوب است بدانید وکیل شخصی است که با علم به امور حقوقی به عنوان نماینده اشخاص حقوقی یا حقیقی برای انجام امور عمل می کند. وکیل موفق وکیلی است که اطلاعات کافی در زمینه های مختلف داشته باشد و به تعهدات خود عمل کند. همچنین یک وکیل خوب باید قبل از رسیدگی به پرونده، موضوع را با موکل خود در میان بگذارد. وکیلی که نتواند به موکل خود مشاوره دهد، وکیل خوبی نخواهد بود و موفق نخواهد شد.

همچنین بد نیست بدانید مسئولیت یکی از عواملی است که یک وکیل خوب را از سایر وکلا جدا می کند. با توجه به این موضوع، اگر به دنبال انتخاب یک وکیل متخصص خوب برای رسیدگی به مسائل حقوقی خود هستید، ویژگی های ذکر شده را در نظر بگیرید.

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین وکیل در تهران، بهتر است با بهترین وکیل که در سایت وکیل چی یا  vakilchi.comبه شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین وکیل مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

به نظر شما دوستان آیا خدمات وکیل به صورت تضمینی است؟