به گزارش اکونا پرس،

متن پیام بدین شرح است؛

نام گذاری روز ولادت بانوی بی همتا حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز مادر و روز زن، تقارنی شایسته است که از یک سو اهمیت مقام رفیع مادران و زنان را یادآور است و از سویی دیگر اهمیت ضرورت توجه به آموزه های اخلاقی و منش فردی و اجتماعی بانوی بزرگ دو عالم و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

آسمان زلال و باران بخشنده مهر مادری نعمتی است که سرمایه‌های ارزشمند انسانی را در مزرع سبز خانواده به بالندگی و شکوفایی می‌رساند، از سوی دیگر مشارکت فعال و سازنده آنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی در کشور موهبت دیگری است که آحاد جامعه باید آن را پاس بدارند.

مایه مباهات و سرافرازی است که همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قدردان نقش مادران، بانوان، همسران و همکارانی باشیم که  در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود پرداخته و از این رهگذر زمینه توسعه جامعه‌ را فراهم می‌سازند.

اینجانب فرخنده میلاد با سعادت ام ابیها را حضور تمامی بانوان و مادران فداکار ایران به ‌ویژه همکاران گرا‌‎نقدرم در خانواده بزرگ شهروند تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان، توفیق و سربلندی روز افزون بانوان این سرزمین را مسئلت می نمایم.

داود قربانیان

مدیرعامل