به گزارش اکونا پرس،

سید حمایت میرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 9 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 208 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در یکی از مدارس غیرانتفاعی اتفاقی رخ داده که روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس جلسه ای را با حضور همه مسئولان مربوطه وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح حادثه رخ داده در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران بیان کرد: در این حادثه فرد 26 ساله ای که معلم نیست و به صورت قراردادی مدتی با این مدرسه همکاری داشته است، نوع جرم این فرد در حد پخش یک فیلم غیراخلاقی به حدود 5، 6 دانش آموز بوده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام می دهد و این فرد به مراجع قضایی معرفی می شود و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

میرزاده ادامه داد: در جلسه روز گذشته تصمیم گرفته شد که این موضوع به شورای نظارت بر مدارس غیرانتفاعی کشور در وزارت آموزش و پرورش اعلام شود تا سریعا پرونده انحلال این مدرسه بسته شود زیرا در فصل ثبت نام و امتحانات دانش آموزان هستیم.    

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه فرهنگیان و آموزش و پرورش بیش از یک میلیون نفر هستند که نباید تحت الشعاع این حادثه قرار گیرند همچنین باید مانع از بی اعتمادی مردم به آموزش و پرورش شویم.

دکتر لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون آموزش این موضوع را پیگیری کند.