به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، از امروز ۱۲ بهمن‌ماه فروش ویژه روز پدر همزمان با فرارسیدن ولادت امام علی علیه‌السلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با ارائه تخفیفات حداکثری روی گروه‌های کالایی متناسب با این ایام آغاز شد.

فروش ویژه شهروند به مناسبت روز پدر با عرضه انواع گروه‌های کالایی مختلف اعم از پوشاک مردانه، زنانه، کیف و کفش، ساک و چمدان، منسوجات، ماشین اصلاح صورت و انواع خواروبار با تخفیفات ویژه از ۱۰ تا ۵۰ درصد، فرصت مناسبی است تا شهروندان بتوانند کالا و ملزومات مورد‌نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب‌ تهیه کنند.

فروش ویژه گرامیداشت مقام پدر از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در ۴۸ شعبه فروشگاهی شهروند در مناطق مختلف تهران، پرند، لواسان و استان البرز آغاز و تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است، شهروند مطابق روال هرسال با توجه به پیش‌بینی استقبال مشتریان از فروش‌‌های ویژه مناسبتی در تلاش است تا طی هفته‌های آینده نیز شرایط عرضه انواع کالای متناسب با نیاز مردم برای شب عید را مهیا کند و در عین حال با ارائه تخفیفات حداکثری در رونق بخشیدن به سبد خرید شهروندان سهم بسزایی داشته باشد.