به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، تاکید کردند که مردم بار دیگر دین خود را به انقلاب ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان است که در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شب و روز نشناسند.

متن پیام نمایندگان به شرح زیر است:

روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

«شرافت و نجابت است جواب ملت ما به نفاق و تفرقه‌افکنی دشمنان این سرزمین»

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

«آمریکا با این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ باید متوجه شده باشد که بیهوده دل خوش به جریانات مسیح علی‌نژاد، مریم رجوی و خاندان پهلوی نموده، چاره ای جز برگشت پای ‎میز مذاکره ندارد.»

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس:

«روز ۲۲ بهمن همه تلاش جبهه بدخواهان جمهوری اسلامی در جلوی چشمان تنگشان به باد رفت و ملت انقلابی یکبار دیگر نشان داد که پای نظام اسلامی ایستاده و دشمنانش را باز هم ناامید کرد.

خروش غیرت ملت ایران غبار فتنه را زدود و تلخ‌کامی‌های فتنه اخیر را به شیرینی وحدت و همدلی تبدیل کرد.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد:

«الله‌اکبر از این همه جلال، ‎الله اکبر از این همه شکوه.
به فرموده امام عزیزمان بار دیگر این ملت دین خود را به ‎جمهوری اسلامی ادا کرد.
ان‌شاءالله(ما)مسئولین نیز به ندای ملت و رهبری لبیک گفته و در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شب و روز نشناسند.»

سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران:

«نسل ‎جوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اثبات کردند چیزی از پدران و پیشکسوتان انقلاب کم ندارند.»

️حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، رئس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

حضور پرشور، حماسی و شورانگیز مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان فلاورجان؛ همراه، همدل و متحد با سایر مردم انقلابی کشور در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب پرشکوه اسلامی بار دیگر نشان داد این انقلاب مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.

حضور نسل جدید در کنار نسل های قبلی نشان از بالندگی و شکوفایی انقلابی دارد که سال هاست دشمنان قسم خورده خارجی به همراه اذناب داخلی‌شان در فکر شوم زمین گیر ساختن انقلاب و سپس نابودی آن افتادند، اما حضور میلیونی مردم در سراسر کشور از جمله تمام شهرستان های استان اصفهان به خصوص مردم عزیز روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان توطئه آنان را ناکام گذاشته و ثابت کرد اغتشاشات اخیر نه تنها ذره ای بر عزم مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی خلل وارد نکرده که بر میزان اتحاد و حمایتشان افزوده است.

این حضور یکپارچه و حماسی، صحنه ای دیگر از تقویت انسجام ملی است که بدون شک نتایج فرخنده آن در قالب گشایش در مشکلات کشور نمایان خواهد شد.

️اینجانب بر خود فرض می دانم از حضور پرشور، حماسه ساز و دشمن شکن همه برادران و خواهران عزیز شهرستان فلاورجان و سایر شهرستانهای استان تشکر کرده و تداوم پیشرفت کشور و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذیل سایه ولایت حکمیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای را از خداوند منان مسألت می نماییم.»