به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، «سیدمحمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با خبرنگار صدا‌و‌سیمای مرکز بوشهر گفت: راه‌اندازی میزهای ارتباطات مردمی، تعامل بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان می‌تواند باعث کارآمدی یک سازمان در جامعه شود و ارتباط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مردم استان بوشهر ستودنی است.

وی افزود: ارتباط همکاران با مردم به‌صورت مستمر در قالب نهضت پاسخگویی در مساجد و مصلاهای نمازجمعه برقرار است و تنها به سفر ریاست محترم جمهور ختم نمی‌شود.

حسینی با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیکاری  بیان کرد: اشتغال یک فرد به ازدواج، تشکیل خانواده و رفع آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند و این موضوع برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: قول رئیس‌جمهور در خصوص ایجاد یک میلیون شغل محقق شده است و تا آخر سال‌جاری تعداد افراد شاغل نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی‌‌ است همزمان با دور دوم سفر استانی آیت‌الله رئیسی و دولت مردمی سیزدهم به بوشهر، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مردم این استان برپا شده است.

مردم شریف استان بوشهر به منظور طرح درخواست و مشکلات مربوط به این اداره‌کل با نمایندگان تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی معاونین و دیگر کارشناسان وابسته به این وزارت دیدار می‌کنند.

میز ارتباطات مردمی اداره‌کل استان بوشهر که از صبح چهارشنبه ۱۰ اسفندماه آغاز به کار کرده تا ساعت ۱۸ امروز، جمعه ۱۲ اسفند‌ماه در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برقرار بوده و آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات هم‌استانی‌های عزیز بوشهری است.