به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در یکصد و سی و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری از بلاتکلیفی شرکت کنترل طرح ترافیک تهران انتقاد و اظهار کرد: شرکت کنترل ترافیک جزو شرکت‌های خاص شهرداری تهران بوده و بین شهرداری و مجموعه های بیرونی خدماتی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به خدمات شرکت کنترل ترافیک در مقوله‌های فیبر نوری، کنترل دولتی‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، سیستم‌های نگهداری تونل‌ها گفت: به علت اینکه هنوز مدیدعامل این شرکت منصوب نشده بسیاری از موضوعات بر روی زمین مانده و باید هرچه سریع‌تر تکلیف این شرکت را مشخص کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در آستانه ایام عید باستانی نوروز و شلوغی‌های خیابان‌ها در این ایام هستیم و قطعا مدیریت شهری توسط این شرکت کنترل ترافیک بدون مدیرعامل برای تهران خوب نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با تاکید بر اینکه پرسنل شهرداری تهران خانواده ما بوده و حفظ کرامت و منزلت آنان بر عهده همه ما خادمان آنان است، گفت: اینکه توزیع قبوض را از طریق پرسنل صورت می‌دهیم شان پرسنل را خدشه‌دار می‌کند.

علوی تصریح کرد: حفظ شان پرسنل شهرداری در موضوع توزیع قبوض پایان سال رعایت نشد، مگر چقدر برای شهرداری هزینه داشت که این قبوض را از طریق یک اپراتور متخصص اینکار توزیع کرده و حتی جزو شروط می توانست به روز رسانی اطلاعات مالکین را هم لحاظ کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه بخواهیم بخشی از اطلاعات را توسط توزیع قبوض از طریق پرسنل مهیا کنیم ممکن نخواهد بود هرچند که باید متولیان امر در این باره توضیحات بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: ضمنا باید موضوع توزیع قبوض الکترونیکی در اولویت می بود مثل قبوض خدماتی آب و برق و گاز و تلفن که دیگر دستی توزیع نمی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به برخی اظهارات مبنی بر اینکه در برخی از زیرمجموعه‌ها پرسنل مازاد وجود دارد، واکنش نشان داد و تاکید کرد: در این خصوص باید بگوئیم که مشکل متوجه ماست؛ چون نتوانستیم با این حجم کار برای آنان کار تعریف کنیم.

وی از پرداخت حدود ۳ هزار میلیارد از بدهی ها و دیون شهرداری از سنوات گذشته، تشکر و عنوان کرد: ما در دوره قبل دیدیم که وقتی مطالبات پیمانکاران می آمد

دوستانی که شهر را اداره می کردند می گفتند این مربوط به قبلی ها است و به ما ربطی ندارد در حالی که همه این ها برای گسترش و توسعه تهران انجام می شد.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: هرکسی مسئولیتی بر عهده می گیرد با مطالبات و بدهی ها بر عهده می گیرد، انشالله بتوانیم پاسخگوی همه مطالبات باشیم.