به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در آغاز این نشست، سال ۱۴۰۲ را با  تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید در شعار سال، سال مهمی ارزیابی کرد و افزود: برای رشد و ارتقای عمکرد شرکت شهروند نیازمند همت مضاعفی هستیم تا بتوانیم با تدوین استراتژی ۵ ساله، خدمات شهروند را همسو با رشد تولید و مهار تورم توسعه دهیم. 

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به نتایج مثبت عملکرد این شرکت در سال گذشته ادامه داد: اگر بتوانیم با تقویت فرهنگ کار و پرهیز از حاشیه‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنیم قطعا نتایج عمکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در آینده‌ای نزدیک، مثبت و امیدآفرین خواهد بود.

وی چابکی و اتخاذ نگاه استراتژیک را را از ویژگی مهم تدوین برنامه‌های شهروند در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و افزود: مدیران ما باید با نگاهی به گذشته، آینده و بررسی چالش‌های سالی که گذشت خود را هماهنگ و آماده نمایند و با اشراف به تغییر فضای کسب و کار و عادات خرید مصرف‌کنندگان، راهبردهایی را در خصوص تامین سبد خرید شهروندان و رضایت هرچه بیشتر مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند به کار ببرند.

قربانیان با اشاره به لزوم حرکت در مسیر توسعه همه‌جانبه خدمات شهروند خاطرنشان کرد: سال گذشته با افتتاح ۸ فروشگاه جدید شهروند و راه اندازی فروش اقساطی و اعتباری توانستیم توسعه خدمات شهروند را عملیاتی نماییم، اما این روند باید امسال با مشارکت بیشتر بخش خصوصی و در سطح ملی شتاب بیشتری بگیرد.

قربانیان با تاکید بر نقش شهروند در زنجیره تامین و توزیع کالا اعلام کرد: تامین و سفارش متمرکز کالا و ایجاد واحد کدینگ کالا در معاونت بازرگانی این شرکت در سال پیش رو از مهم‌ترین اهدافی است که برای آن برنامه‌ریزی شده و در قالب سند راهبردی تنظیم و عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهروند کنترل و بهره‌وری منابع انسانی موجود در این شرکت را لازم ارزیابی کرد و گفت: مدیریت منابع انسانی و اجرای سیاست‌های شایسته سالاری و جوانگرایی در سطح کلان منجر به اثربخشی مثبت برای مجموعه شهروند می‌شود و این مهم در گرو شناسایی کارکنان مستعد، توانمند و متعهدی است که جایگاه برند شهروند در حوزه خدمات‌رسانی را ارتقا می‌بخشند.