به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری و رئیس ستاد اجرایی هفته کارگر طی احکامی مدیران‌کل استان‌ها را به عنوان رئیس ستاد اجرایی هفته کارگر در استان‌ها منصوب کرد.

چکشیان در این خصوص اظهار داشت: تکریم و پاسداشت کارگر و منزلت کار جزو مأموریت‌های محوری معاونت فرهنگی و اجتماعی است و محدود به هفته کارگر نیست و این تکریم نقش اثرگذاری در افزایش بهره‌وری، رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت.

رئیس ستاد اجرایی هفته کارگر با اشاره به ضرورت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن هفته کارگر در سال مهار تورّم و رشد تولید، در سراسر کشور گفت: تمامی ادارات‌کل استانی با تمام قوا در این زمینه ورود کنند تا شاهد برگزاری مراسمی در خور شأن و جایگاه کارگران در اقتصاد و آبادانی نظام اسلامی در سرتاسر کشور باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال همسو با بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه امیدوارانه و استفاده از تجربیات گذشته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی استان‌ها، ضمن تبیین شایسته توفیقات حاصل شده قبلی در جامعه کار و تولید کشور و همچنین تشریح برنامه‌ها و اقدامات امیدبخش پیشرو شاهد تحولی سازنده و افتخار آفرین در برگزاری مراسم هفته کارگر سال ۱۴۰۲ باشیم.