به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازگزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست برنامه‌های اجرایی و راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با هدف تحقق شعار سال(مهار تورّم و رشد تولید) با محوریت نفش‌آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی تشریح و تبیین شد.

«سیدصولت مرتضوی» در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی کار در سال گذشته بر برگزاری منظم و مستمر جلسات این شورا به صورت ماهیانه در سال جدید تأکید کرد.

«علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار و دبیر شورای عالی کار نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شورای عالی کار در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در سال گذشته ۸ نشست شورای عالی کار برگزار شد.

وی افزود: اصلاح آیین‌نامه دادرسی کار و تکمیل پژوهش‌های مزد منطقه‌ای از جمله مهم‌ترین دستور کارهای شورای عالی کار در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

در این نشست نمایندگان کارگری و کارفرمایی(شرکای اجتماعی) به بیان پیشنهادات خود در زمینه بهبود عملکرد این شورا پرداختند و در زمینه تقویم زمانبندی برگزاری جلسات شورای عالی کار در سال جاری تصمیم گیری و مقرر شد این جلسه در روزهای شنبه پایان هر ماه برگزار شود.