به گزارش اکونا پرس،

مهدی طارمی به گواه برانکو ایوانکوویچ یکی از فنی‌ترین مهاجمان فوتبال ایران است که زیر نظر او طی دو فصل به عنوان آقای گلی دست یافت و اکنون نیز علیرغم روزهای پرحاشیه و هجمه‌ای که در قطر پشت سر می‌گذارد، همچنان یکی از شانس‌های اصلی گلزنی الغرافه محسوب می‌شود.

طارمی که بعد از جدایی از پرسپولیس با حضور در لیگ ستارگان قطر، در هفته‌های ابتدایی توانست نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا بگذارد، در فصل جدید با فرصت سوزی در چند دیدار مورد هجمه هواداران و کارشناسان این باشگاه قرار گرفته است. این در حالی است که الغرافه با حضور این مهاجم ایرانی توانسته بیشترین ایجاد موقعیت را روی دروازه حریفان شکل دهد. طارمی اما اکنون با خروج از اردوگاه الغرافه و بدون توجه به حواشی و هجمه‌ها با یک رویای بزرگ در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

مهدی طارمی که در دیدار مقابل قطر زننده یکی ازگلهای ایران  برابر حریف تدارکاتی بود، با رویای دستیابی به عنوان آقای گلی رقابت‌های جام ملت‌ها خود را مهیای حضور در این تورنمنت می‌کند. آمادگی این روزهای او در کنار شایعاتی که در خصوص بازگشتش به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس شنیده می‌شود، او را اکنون در کانون توجهات قرار داده است. بازیکنی که سهم کمی در محرومیت باشگاه پرسپولیس داشت و بی‌تدبیری مدیریتی و مشاوران وقت این باشگاه آنها را در موقعیت محرومیت قرار داد و با توجه به کیفیت بالایی که دارد همچنان قادر است با حضور در خط هجومی هر تیمی، به بالا رفتن کیفیت تهاجمی آن کمک بزرگی کند.

طارمی که ترجیح داده در این موقعیت حساس در خصوص شایعات مربوط به بازگشت خود به تیم پرسپولیس سکوت کند، به خوبی از علاقه برانکو ایوانکوویچ به عملکرد فنی‌اش آگاه است و البته در این موقعیت تمام تمرکز خود را روی موفقیت به همراه تیم ملی در جام ملت‌ها قرار داده است. شماره 17 تیم ملی که تاکنون دو عنوان آقای گلی داخلی در فوتبال ایران به نام خود ثبت کرده، امید زیادی دارد که اولین عنوان فردی خود را در تورنمنتی بین المللی جشن بگیرد؛ آقای گلی و موفقیت او در جام ملت‌ها می‌تواند کمک بزرگی به پایان ناکامی ایران در این رقابت‌ها کند.

با این حال همچنان در روزهای نقل و انتقالات زمستانی باید در انتظار این بود که طارمی را نزدیک‌تر از همیشه به پرسپولیس شایعات را متوجه خود ببیند و این در حالی است که مطمئنا تا پایان این تورنمنت نمی‌توان به هیچ مذاکره‌ای امیدوار بود و آن را جدی گرفت.