به گزارش اکونا پرس،

با پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم، مدیران باشگاه‌ها هم به تعطیلات رفتند. حالا با گذشت نزدیک به سه هفته ازنیم فصل اول هنوز تکلیف نیمی از نیمکت‌های مشخص نشده است. چه کسی می‌داند که سرمربی بعدی نساجی کیست؟ تا همین دیروز صنیعی‌فر مالک نساجی مازندران در حال بررسی بود و باقدرت سرمربی تیم‌اش جواد نکونام معرفی می‌کرد. ولی با قرارداد رسمی نکونام و پیکان، حالا دست دیگرقائمشهر خالی مانده و از امروز باید دنبال سرمربی جدیدی باشند، نساجی‌چی‌ها به این راحتی قید مربی‌ای را نمی‌زنند که بعد از 24 سال به آرزوی‌شان رنگ واقعیت داد و برای نیم فصل دوم روی نیمکت‌شان چه کسی می نشیند.

از تراکتورسازی چه خبر؟ از سوی این باشگاه حتی گزینه‌ای در حد گمانه‌زنی هم معرفی نشده است،فعلا باتقوی کارراادادمه می دهند. شرایط دیگر تیم تبریزی هم بهتر از تراکتور نیست و با پایان نیم فصل، صحبتی برای انتخاب جانشین رضامهاجری نشده است. یحیی گل محمدی هم همین چند روز قبل مصاحبه کرد که بین گزینه‌هایش سراغ تیمی می‌رود که آرامش بیشتری داشته باشد. و این مهر تاییدی است برای جدایی او از پدیده. در نتیجه این باشگاه هم فعلا سردرگم مانده است.

نیمکت‌ خالی

خوزستان روی نوار زلزله. هیچ نیمکتی در لیگ برتر به اندازه نیمکت تیم‌استقلا ل خوزستانی روی لرزه نیست. کریم بوستانی هر روز در مصاحبه‌اش تاکید می‌کند که با استقلال به توافق نهایی نرسیده است.

نیمکت‌های لرزان

نصف در ثبات. نیم فصل لیگ هجدهم جزو معدود فصل‌هایی است که هم استقلال و هم پرسپولیس با سرمربی فصل قبل‌شان وارد مسابقات می‌شوند. استقلال با شفر ادامه می‌دهد و برانکو هم برای دو فصل دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. پیکان و حسین فرکی که دوروز پیش قراردادبست ،هنوز برای تحقق آرزوهای‌شان تلاش می‌کنند. قلعه‌نویی در سپاهان بدنبال قهرمانی لیگ است.   سایپا و علی دایی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و به‌جز اتفاقاتی خاص که در جام‌جهانی رخ دهد، هیچ‌چیز این دو را از هم جدا نخواهد کرد. پارس‌جنوبی‌جم هم قطعا از مهدی تارتار راضی بوده که دوباره قرارداد این مربی را تمدید کرده است.