به گزارش اکونا پرس،با پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برتر آمار و ارقام مختلفی درباره بازیکنان حاضر در این دسته حاصل شده که یکی از آنها به تعداد و دقایق بازی نفرات برمی گردد.

در کل نیم فصل اول لیگ برتر فقط 7 بازیکن بودند که توانستند در کل نیم فصل برای تیم شان در همه دقایق بازی کنند و عملکرد خوبی نیز داشته باشند.

محمدستاری(پارس جنوبی)، محسن فروزان و محمد طیبی(تراکتورسازی)، مسعود ریگی، علی نعمتی و مرتضی منصوری(پدیده) و میثم تهیدست(سپیدرود) 7 بازیکنی هستند که در ترکیب تیم های خود مقابل حریفان مختلف به میدان رفتند و در همه بازی ها حاضر بودند.

این بازیکنان در مجموع 1350 دقیقه برای تیم های خود بازی کردند و ثبات مناسبی در ترکیب تیم هایشان داشتند.

یک مساله جالب این است که اکثر بازیکنانی که در ترکیب تیم های لیگ برتری در همه مسابقات حاضر بودند، در خط دفاعی بازی می کنند و این نشان می دهد برای مربیان تیم های پارس جنوبی، تراکتورسازی، پدیده و سپیدرود رشت ثبات در خط دفاعی اهمیت زیادی دارد.

از این رو به غیر از 4 تیمی که نام شان برده شد، 12 تیم دیگر لیگ برتر هیچ بازیکنی در ترکیب خود نداشتند که 1350 دقیقه برایشان بازی کند که جالب به نظر می رسد.

نکته قابل توجه دیگر قرار گرفتن فقط یک دروازه بان در بین بازیکنانی است که در همه مسابقات حاضر بودند. به غیر از محسن فروزان که در 15 بازی نیم فصل اول برای تراکتورسازی بازی کرده، سایر تیم ها حداقل یکبار در طول نیم فصل اول دروازه بان های خود را تغییر دادند که جالب به نظر می رسد.