به گزارش اکونا پرس،اولین دیدار رسمی پرسپولیسی‌ها هنگام بازگشت به لیگ، تقابل با سپیدرود رشت در جام حذفی است. دیداری که برای روز ۱۱ بهمن ماه در تقویم گنجانده شده و سرخپوشان برای انجام این دیدار، مسافر رشت می‌شوند.

برای این بازی، برانکو ایوانکویچ با یک مشکل اساسی مواجه است. احمد نوراللهی به خاطر همراهی تیم ملی، در اختیار سرخپوشان نیست، کمال کامیابی نیا به علت درگیری با استنلی کی روش مهاجم سپاهان، با محرومیت انضباطی مواجه شده و محسن ربیع خواه هم در اردوی قطر دوباره مصدوم شد. با این حساب، پرسپولیس هیچ بازیکن متخصصی برای پست هافبک دفاعی در روز بازی با سپیدرود در اختیار ندارد.

همین موضوع، تمام معادلات برانکو را برهم می‌زند. سرمربی سرخپوشان حالا باید به دنبال گزینه‌های جدیدی باشد. در نیمه دوم از بازی تدارکاتی با الشحانیه قطر، او از سیامک نعمتی به جای کمال کامیابی نیا استفاده کرد که نشان می‌دهد اولین گزینه اش، سیامک است. همچنین مهدی شریفی که سابقه بازی در پست هافبک دفاعی با پیراهن سپاهان زمان منصور ابراهیم زاده را دارد، به عنوان دومین گزینه سرخپوشان مطرح شده، اما باید دید نظر واقعی برانکو چیست.

نکته عجیب‌تر اینکه او معمولا در بازی‌های خارج از خانه با دو هافبک دفاعی بازی می‌کرد، اما حالا و برای دیدار مقابل سپیدرود، مجبور است برای پیدا کردن فقط یک هافبک، تمام بازیکنانش را تست کند.