به گزارش اکونا پرس،

پرسپولیس طی سه سال اخیر با دروازه‌بانی ایمان صادقی، بوژیدار رادوشوویچ و در نهایت بیرانوند از جام حذفی کنار رفته است و برخلاف لیگ برتر و آسیا به موفقیتی در آن دست نیافته است.

پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی از جام حذفی کنار رفت که نمایش برتری برابر صنعت نفت آبادان داشت اما در نهایت در ضربات پنالتی مقابل حریف ناکام ماند و از این رقابت حذف شد.

دوره قبل‌تر از آن اما با شگفتی بزرگی برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود؛ جایی که نام قشقایی شیراز را برای اولین بار در سطح اول فوتبال ایران پررنگ کرد. پرسپولیس بدون یاران ملی پوش خود مجبور به حضور در جدال برابر قشقایی دسته دومی شد و در شرایطی که کمتر کسی تصور یک جدال سخت برای بازیکنان این تیم را داشت، آنها در ضربات پنالتی مغلوب حریف شدند و بوژیدار نیز نتوانست در قامت ستاره برای آنها ظاهر شود.

یک فصل قبل‌تر از آن هم آنها در خط دروازه مجبور به تغییر شدند؛ سوشا مکانی که هواداران این تیم عادت به محرومیت‌هایش داشتند با محرومیت مواجه شد تا ایمان صادقی جایگزین او شود. آنها برابر ذوب آهن قرار گرفتند و در شرایطی که اشتباه داوری بزرگی را برابر خود می‌دیدند با اعلام خطای بیرون از باکس صادقی و اخراج این دروازه‌بان کار را 10 نفره ادامه دادند و در نهایت نیز بازنده شدند.

اکنون آنها بار دیگر در جام حذفی مقابل حریف قرار خواهند گرفت. هرچند غیبت سه ملی پوش این تیم که در اردوی تیم ملی حضور دارند با توجه به جذب نفرات جدید نمی‌تواند چندان سخت به نظر برسد اما اینبار هم بوژیدار درون دروازه خواهد ایستاد و باید دید او اینبار قادر است خاطرات تلخ گذشته را از ذهن هواداران این تیم پاک کند یا خیر.