به گزارش اکونا پرس،در طول چند سال گذشته و در صدر خبرهای فوتبال ایران نام دو نفر همواره خبرساز بوده است. جنجال‌های بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ حاشیه‌هایی زشت و زننده را بوجود آورد که برای فوتبال کشورمان گران تمام شد. اختلاف سلیقه در نظرات این دو مربی بزرگ به وضوح دیده می‌شد. اما نکتۀ جالب در این میان شباهت جالب دو مربی در یک موضوع، آن هم در نقطۀ عطف و اوج هر دو بود.

در حالی که پرسپولیس با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ابرها سیر می‌کرد باخت 2 بر 0 به کاشیما در دیدار رفت ضربۀ محکمی بر پیکرۀ برانکو ایوانکویچ بود و با تساوی در تهران کاخ آرزوهای این مربی کروات ویران شد. حال کارلوس کی‌روش نیز با کسب نتایج فوق‌العاده و حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا در بهترین دوران مربیگری خود در ایران قرار داشت اما باخت مفتضحانه به ژاپن، نابودی را برای این مربی در پی داشت.

باخت به ژاپن نقطۀ اشتراک عجیبی است که در بهترین شرایط این مربیان باعث سقوط مقطعی آنان شد و باید دید که آیا برانکو در ادامه می‌تواند به این رکورد منفی غلبه کند و یا اینکه کی‌روش با حضور ادامه‌دارش در ایران بر این اتفاقات ناخوشایند غلبه خواهد کرد و از سد محکم ژاپن عبور می‌کند.