به گزارش اکونا پرس،وینفرد شفر در نیم فصل دوم در استقلال کار دشوارتری در این تیم دارد. او باید با تیم آماده و تقویت شدۀ برانکو،تراکتور و همچنین سپاهانِ امیر قلعه‌نوعی بجنگد و در بین این تیم‌ها نباید پدیده و فولاد را هم از یاد ببرد.

شفر باید این را بپذیرد که اگر نتواند خوب نتیجه بگیرد جایگاهش را در استقلال از دست خواهد داد و باید توجه داشت که استقلال با هم‌گروهی با الدحیل، الهلال و العین هم کار بسیاردشواری در لیگ قهرمانان آسیا دارد. اما زنگ خطر برای شفر خیلی زودتر به صدا درآمده است.

اعضای هئیت مدیرۀ استقلال انتخاب شدند و در جلسه‌ای در باشگاه گرد هم آمدند. نکته قابل توجه در این جمع رفاقت تمام اعضا با امیر قلعه‌نوعی می‌باشد، دوستی و رابطۀ خوب امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با قلعه‌نوعی برکسی پوشیده نیست.

جمع این دوستان با حضور میرشاد ماجدی و کامران منزوی و حتی اسماعیل خلیل‌زاده جمع است. کسانی که بسیار رابطۀ خوبی با سرمربی سابق آبی‌پوشان دارند و قطعا شفر باید خطر حضور امیر قلعه‌نوعی را بر روی نیمکت استقلال را حس کند و فقط با قهرمانی در این فصل لیگ برتر و صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند سایۀ سنگین ژنرال را از روی سر خود بردارد.