به گزارش اکونا پرس،پرسپولیس در دیداری بسیار حساس و از مرحلۀ یک‌هشتم نهایی جام حذفی میهمان سپیدرود رشت با هدایت علی کریمی بود. این دیدار هم مانند بسیاری از دیدارهای پرسپولیسِ برانکو در فصل گذشته با حسابگری‌هایی هوشیارانه با برد با حداقل گل به سود نایب قهرمان آسیا به شکلی دراماتیک پایان یافت.

در آخرین دیدار دو تیم که به مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر ایران برمی‌گردد آدام همتی در دقایق پایانی نجات دهندۀ سرخ‌پوشان بود. همتی در اولین دیداری که به شکل جدی مورد استفاده قار گرفت گلی نجات دهنده و پیروزی‌بخش را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا این تیم 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

حال در جام حذفی که به حسرتی بزرگ برای ایوانکوویچ بدل شده و در دیداری کاملاً تحت فشار بازهم جوانی دیگر در اوج ترافیک خط حملۀ پرسپولیسی‌ها به کمک پیرمرد کروات آمد تا برانکو به حماسه‌سازی در مسیری جدید برای سرخ‌پوشان تهرانی خو بگیرد. درخشش ابتدای نیمۀ دوم بودیمیر و صلابت سروش رفیعی از یک طرف و ناآمادگی و سردرگمی مهدی شریفی از طرفی دیگر دوسوی داستان تازه‌واردهای پرسپولیس بود.

درخشش ایمان صادقی و یک‌دست بودن تیم علی کریمی معدود موقعیت‌هایی را که در اختیار مهاجمان پرسپولیس قرار گرفت با ناکامی مواجه کرد اما این بار هم نترس بودن برانکو بود که با اعتماد به جوانی مانند سعید کریمی ثمربخش شد. این بازیکن در اردوهای پیش‌فصل پرسپولیس حضور فعالی داشت و مزد این فعالیت خود را با حضور در این بازی گرفت که به معامله‌ای دو سر برد برای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شد.

گل‌زنی سعید کریمی را نمی‌توان نادیده گرفت ولی این همان انتظاری است که با حضور جوانانی دیگر همچون محمدامین اسدی در کنار تیم از برانکو می‌رود. این انتخاب‌های جسورانه نقطۀ امیدی است در آینده‌نگری برای هواداران پرسپولیس. جام حذفی آغازی شیرین بر رقابت‌های حساس پیش‌رو در لیگ برتر برای پرسپولیس بود تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف رقیبان تا دندان مسلح بروند. بعد از چیزی حدود دو فصل توپ‌خانۀ برانکو نیز پر از مهماتی است که هر رقیبی را از دم تیغ می‌گذراند اما بازهم درخشش پرنور ستارگانی کوچک، روشن کنندۀ آسمان این روزها آرام سرخ‌پوشان است.