به گزارش اکونا پرس،فصل برای سیامک نعمتی با درخشش جالب توجهی شروع شد و او مرد اول گلزنی و پاس گل در این تیم لقب گرفت. رفته رفته و با فشرده شدن بازی‌ها، او به نمایش خیره کننده و مسوولیت‌پذیری خود افزود و در خیلی از پست‌ها با توجه به نیاز تیم به میدان رفت تا به بازیکن محبوب برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود.

اکنون اما با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی و جذب چند مهره در خط میانی، بار دیگر این پست با ترافیک بزرگی همراه شده است. دقیقا شبیه روزهای ابتدایی حضور سیامک نعمتی در این تیم که با ترافیک موجود شرایط سختی را شکل داده بود و حتی زمزمه‌های جدایی شماره 88 این تیم نیز جدی شده بود. نعمتی اما اکنون با تجربه بیشتر و آشنایی کامل با درخواست‌های برانکو، نمی‌خواهد جایگاه خود را در ترکیب از دست بدهد. او در جدال با سپیدرود مسلما جزو سه بازیکن برتر این تیم بود و توانست به خوبی راهبری حملات این تیم را در کنار سروش رفیعی برعهده گیرد.

نعمتی در شرایطی خود را برای جدال با پدیده مشهد آماده می‌کند که در بازی رفت دو تیم، با گرفتن یک خطای پنالتی تاثیر بسزایی در کسب سه امتیاز حیاتی پرسپولیس در مشهد داشت و باید دید بار دیگر قادر به نمایش درخشان مقابل تیم یحیی گل محمدی خواهد بود یا خیر.