به گزارش اکونا پرس،

تراکتورسازی تبریز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را با چهره‌ای آغاز خواهد کرد که متفاوت از نیم‌فصل نخست است، تیمی که به مراتب بیشتر قدرتش افزایش یافت و با جذب ستاره‌هایی همچون: کوین کنستانت، محمدرضا اخباری، ساسان انصاری، اکبر ایمانی و بازگشت دوباره آنتونی استوکس به خط حمله؛ به لحاظ مهره‌ای در شرایطی ایده‌آل خود را قرار داد.

تحول عظیمی که تراکتوری‌ها در  تعطیلات زمستانی در تیم خود ایجاد کردند، فقط به ترکیب درون زمین این تیم مربوط نیست، چرا که آنها با جذب ژُرژ لیکنز بلژیکی و سرشناس، بالاخره نیمکتش را عهم ثبات بخشید تا با فعالیت‌های گسترده کادر مدیریتی، دیگر هیچ کم و کاستی در این باشگاه پرهوادار باقی نماند.

نسبت به تیم تحول یافتۀ تراکتورسازی هیچ تصویر ذهنی وجود ندارد جز اینکه از میزان قدرت افزایش یافتۀ‌شان سخن گفت! همین مسئله قطعاً فشار کاذب روانی را بر روی تی‌تی‌ها ایجاد خواهد کرد و انتظارات را بیش از حد معمول افزایش خواهد داد، اما با پیروزی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به صورت خودکار، این فشارها به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

رقیب تراکتورسازی در آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان رده سیزدهمی است که اگر در ادامۀ رقابت‌های فصل سطح هوشیاری خود را افزایش ندهد، با خطر جدی سقوط روبرو خواهد شد، هرچند که نفتی‌ها خیلی تیم پیش‌بینی شدنی به نظر نمی‌آیند و با ارائه نمایش‌های هیجانی، گاهاً شگفتی‌ساز شده‌اند.

تراکتوری‌ها اگر به عنوان فرصتی تازه به نبرد و دوئل‌های باقیمانده لیگ نگاه کنند، قطعاً خواهند توانست با ابزارهای ارزشمند و بزرگی که در اختیار دارند، به رویای بزرگ خود، یعنی قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنند، هرچند که علت اصلی رقم خوردن این هزینه‌های هنگفت نیز همین مسئله بوده است؛ تراکتورسازی در صورتی که بتواند از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند، 29 امتیازی خواهد شد و یک قدم دیگر به پرسپولیس 31 امتیازی نزدیک خواهد شد تا آرام آرام فاصلۀ خود را با صدر جدول کاهش دهد و به یکباره تاج‌گذاری نماید؛ لازم به ذکر است که دیدار رفت این دو تیم به میزبانی نفت، با نتیجۀ تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، همچنین در نبردهای رو در رو، دست برتر با تی‌تی‌هاست، چرا که در مجموع 3 دیدار صورت گرفته میان آنها، 2 پیروزی سهم سرخ‌ها و 1 تساوی حاصل شده است.