به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر ایران یکشنبه هفته آینده در دیداری سخت به مصاف فولاد خوزستان متحول شده با افشین قطبی خواهد رفت.

ترابی که این روزها در تمرینات پرسپولیس حاضر شده، روز گذشته به عنوان مهاجم سایه بازی کرد. این بازیکن که قطعا برای بازی در تیم جدیدش لحظه‌شماری می‌کند به دلیل محرومیت مقابل پدیده حضور  نداشت و از بازی فولاد به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد.

هافبک سابق سایپا که در نیم‌فصل دوم برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان خواهد رفت، تمرینات با حضوری پر جنب‌وجوش خود را چند روزگذشته با هم‌‌تیمی‌های جدیدش انجام داد.

مهدی ترابی بازیکن ملی‌پوش کشورمان که در ابتدای فصل لیگ برتر ایران با پرسپولیس به توافق رسید، به دلیل محرومیت سرخ‌ها از نقل‌وانتقالات، مجبور شد تا در نیم‌فصل دوم پیراهن این تیم را برتن کند.

این احتمال می‌رود که به دلیل ترافیک در خط هافبک از ترابی به عنوان مهاجم در نیم‌فصل دوم استفاده شود. این در حالی است که این بازیکن در تیم ملی هم بیشتر اوقات به عنوان وینگر راست بازی می‌کرد. بدون شک بحث بازی کردن یا نکردن و یا کجا بازی کردن بازیکن به نظر برانکو ایوانکوویچ بستگی دارد و تصمیم گیرندۀ نهایی این سرمربی کروات پرسپولیس است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دلیل فاصله زمانی کم بین دیدار این هفته و هفته آینده‌شان پس از برتری مقابل پدیده خیلی زود تمرینات خود را از سر گرفته‌اند و از انگیزه‌های بالایی برای برتری مقابل تیم قطبی برخوردار هستند.

مهدی ترابی بازیکنی است  که برانکو برای دیدار حساس هفته آینده‌ تیمش حساب ویژه‌ای روی او باز کرده و امیدواری زیادی به درخشش این بازیکن ملی‌پوش دارد.

ترابی با حضوری پر جنب‌وجوش در تمرینات سرخ‌پوشان نشان داد از آمادگی بالایی برای اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس برخوردار است.