به گزارش اکونا پرس،شاگردان یحیی گل محمدی این فصل شگفتی ساز لیگ برتر بوده اند اما دوروز گذشته همچون نیم فصل نخست به پرسپولیس باختند تا سومین شکست خود در این فصل را در هفته شانزدهم تجربه کنند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده که یکی از بهترین مربیان ایرانی است، همواره مقابل پرسپولیس آمار خوبی داشته اما در دو فصل اخیر همواره ناکام بوده است.

در لیگ هفدهم تیم جوان و بی مهره تراکتور در تبریز با نتیجه ۲-۱ و در تهران با نتیجه ۲-۰ مقابل پرسپولیس بازنده شد و شکست در پایتخت سبب شد تا تبریزی ها، گل محمدی را از مسند کار اخراج کنند. این فصل هم پرسپولیس ۲ بار تیم یحیی گل محمدی را برد.

اما از لیگ دوازدهم تا پانزدهم، سرخ ها تنها یک بار تیم یحیی گل محمدی را شکست دادند. در لیگ پانزدهم سبزپوشان اصفهانی در جدال پرماجرا ۲-۱ پرسپولیس را شکست دادند. در آن بازی پرسپولیس ابتدا یک گل زد اما در ادامه ذوبی ها دو گل زدند که به زعم کارشناسان داوری هر دو بحث برانگیز بودند. دیدار برگشت دو تیم نیز تا دقایق پایانی با برد پرسپولیس دنبال می‌شد اما اشتباهات سریالی بازیکنان سرخپوش سبب شد تا دروازه لوبانف باز و نتیجه ۲-۲ شود.

در لیگ چهاردهم شاگردان علی دایی در بازی رفت با نتیجه ۱-۰ برنده شدند. مهدی طارمی نخستین گل خود برای پرسپولیس را زد و البته در طول مسابقه تیم یحیی گل محمدی بسیار برتر از پرسپولیس بود. بازی برگشت نیز در نخستین حضور تادئو، ذوب آهن قرمزهای تهران را مغلوب کرد.

در لیگ سیزدهم نفت تهران با هدایت یحیی توانست اولین شکست پرسپولیس در لیگ را رقم بزند. بازی برگشت دو تیم نیز ۰-۰ شد. فصل پیش از آن هم یحیی با صبای قم موفق شد پرسپولیسِ پرستاره را ۲-۰ ببرد.

یحیی گل محمدی کاپیتان سابق پرسپولیس در لیگ شانزدهم با پرسپولیس بازی نداشت.

آمار تقابل های یحیی و پرسپولیس حالا ۵-۴ به سود سرخپوشان پایتخت است که البته آن ها این رکورد را مدیون برانکو ایوانکوویچ هستند چون پیش از او بازنده مطلق مقابل این مربی خوش فکر ایرانی بودند.