به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، عباس محدث، فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران و تحمیل جنگ اقتصادی را ظالمانه خواند و گفت:  امروز به واسطه تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، کشور در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار دارد، و کارکنان دیوان عدالت اداری حمایت از نیازمندان را وظیفه خود می دانند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری از تهیه سه هزار بسته حمایتی خبر داد و گفت: این اقدام دیوان عدالت اداری با مشارکت بسیج دیوان انجام و در قالب بسته هایی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان سه هزار بسته اقلام معیشتی تهیه شد.
محدث ضمن تقدیر و تشکر از تمامی قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری اظهار کرد؛ دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه باهدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، انجام شد و هدف این بود که به نیازمندان بگوییم در کنار آنها هستیم.

این بسته‌ها تا ۲۴ ساعت آینده میان خانوار‌های کم برخورداری که فهرست شان از طرف بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام در اختیار ما قرار گرفته است، توزیع می‌شود.

 گفتنی است مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه قضات و کار کنان دیوان عدالت اداری در قالب ۵۰۰ بسته اقلام ضروری در خرداد ماه سال جاری به دست نیازمندان رسید.