به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دیوان عدالت اداری که با حضور معاون اول قوه قضائیه و دیگر مسئولان عالی قوه قضائیه برگزار شد، افزود: یازدهمین نفری هستم که به ریاست دیوان عدالت اداری منصوب شدم و هدف از تاسیس دیوان ایجاد نظم اداری در کشور و توجه به مظلومان است.
وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در دیوان عدالت اداری را ادامه خواهم داد، گفت: باید در خصوص دلایل ورود پرونده به دیوان عدالت آسیب شناسی‌های بیشتری صورت بگیرد که چرا به جای اینکه مشکلات در ادارات و وزارتخانه‌ها حل شود به دیوان عدالت اداری ارجاع می‌شود و آیا سازمان‌های مختلف به ویژه شهرداری‌ها و سازمان تأمین اجتماعی و وزارتخانه‌ها نمی‌توانند خودشان از برخی شکایات مردمی پیشگیری کنند؟
رئیس جدید دیوان عدالت اداری افزود: باید برنامه ریزی جدی برای کاهش ورودی پرونده‌ها به دیوان داشته باشیم و همه برنامه‌های گذشته در بحث تعامل با سازمان ها، وزارتخانه‌ها و برگزاری جلسات را در این خصوص ادامه خواهیم داد و اگر برای رفع این مشکلات نیازمند قانون، آیین نامه و دستورالعمل هم بودیم، اقدام خواهیم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق برنامه ریزی جدی برای کاهش ورودی پرونده‌ها به دیوان عدالت اداری را مهم‌ترین اولویت کاری اعلام کرد و گفت: برای کاهش اطاله دادرسی و اجرای آراء صادره و تسریع در وصول پاسخ‌های سازمان‌های مربوطه به دیوان عدالت اداری باید اقدامات جدی صورت گیرد.
وی افزود: قانون جدید دیوان عدالت اداری نیز هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و فکر می‌کنیم در چند ماه آینده به نتیجه برسد که این قانون جدید، هم هیات عمومی دیوان را متحول می‌کند و هم باعث کاهش اطاله دادرسی خواهد شد و بسیاری از مسائل نظام مند می‌شود.
رئیس جدید دیوان عدالت اداری از تلاش پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در دیوان عدالت اداری قدردانی کرد و گفت: آقای بهرامی مدیری دلسوز و معلم اخلاق است.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی هم که بعد از پنج سال سکان اداره رئیس دیوان عدالت اداری را به آقای مصدق سپرد از تلاش همه معاونان، مدیران وکارکنان دیوان عدالت اداری در این پنج سال قدردانی و از همه آن‌ها طلب حلالیت کرد.