به گزارش اکونا پرس،

به  نقل ازایسنا، سردار قاآنی در بخشی از سخنرانی خود در افتتاحیه طرح ملی «اعتلاء»؛ تعالی بخشی مسئولین و استادان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که «جنایتکارانی که شهید سلیمانی را شهید کردند می‌خواستند بگویند زور و قدرت شهید سلیمانی به تیر و تفنگ و موشک او هست» خاطرنشان کرد: بله این شهید این ابزار را داشت ولی بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطقش بود و برای دشمن شخصیتی چون سردار سلیمانی قابل تحمل نبود.

وی بابیان این‌که «قطعا فلسطینیان پیروز خواهند شد» یادآور شد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اختلافات تاریخی امروز اسرائیل اعتراف کرده است.

وی هم‌چنین یادآور شد که «بعضی از روزها فلسطینیان بیش از 30 عملیات در کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی انجام می دهند.»

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا 7 هزار میلیارد دلار در این 20 سال هزینه کرد، نه تنها چیزی بدست نیاورد بلکه هر روز یک چیز را از دست داد . دعوای ما با آمریکا و اذناب آن سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند.

وی اظهار کرد: چینی‌ها به حوزه‌هایی وارد شده‌اند که متعلق به آمریکا بوده از مصادیق این انتقال قدرت است. اگر این انقلاب نبود، اتفاقات اخیر رخ نمی‌داد. انقلاب اسلامی اثرگذارترین عامل برای تغییر آرایش قدرت شده است.