به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایسنا سید محمد حسینی در یادواره بیش از چهار هزار شهید شهر آبادان در سالروز شکست حصر این شهر که امروز ۵ مهرماه در منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: عملیات شکست حصر آبادان آغازی بود تا دشمن را از خاک خود بیرون کنیم.

وی افزود: ما امروز با اعتماد به نفس و خودباوری می گوییم که حصر اقتصادی را خواهیم شکست و شکسته ایم و همچنین حصر علمی و فناوری را نیز خواهیم شکست و روی پای خودمان خواهیم ایستاد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ضربه های دشمن را قاطعانه پاسخ خواهیم داد، گفت: امروز به جای دفاع دشمن را وادار به عقب نشینی خواهیم کرد و به مرحله بازدارندگی خواهیم رسید.

حسینی ادامه داد: هیچ قدرتی نمی تواند به سرزمین ما حمله کند. ما به مظلومین عالم کمک می کنیم مثل مقابله با داعش در کشورهای عراق و سوریه که نشان دهنده توان، فداکاری و عزت ما است.

وی با اشاره به حمایت از کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و... افزود: شعاع تاثیرگذاری انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران است و هرجای دنیا که مظلومی باشد به انقلاب اسلامی و مردان این دیار امید دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید فرهنگ حماسی و حسینی دفاع مقدس منتقل شود و هرچه کار انجام داده ایم را باید ۱۰۰ برابر بیشتر کنیم. در دو سال گذشته دولت سیزدهم با همین روحیه جهادی در میدان است.

حسینی با اشاره به هفت سفر ریاست جمهور به خوزستان، عنوان کرد: به دلیل کم کاری و تعللی که در مقاطعی انجام شده است مدیون مردم خوزستان هستیم و باید شبانه روز کار و تلاش کنیم تا مشکلات حل شوند.

وی با بیان اینکه دولت با روحیه انقلابی و جهادی در حال استفاده از توان و امکانات خود برای حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: با همگرایی که میان قوا و نهادهای مختلف ایجاد شده است امیدواریم روز به روز شاهد نتایج بسیار خوبی در کشور باشیم