به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایسنا، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم شکرگزاری پروژه پهپادی رسول طی سخنانی با یادآوری اینکه فرمانده کل قوا دائما نیروهای مسلح را برای حرکت رو به جلو ترقیب و نیروهای مسلح را برای پیشرفت هدایت و فرماندهی می‌کنند، افزود: اگر داشته‌های امروز را در مقابل داشته‌های دوران دفاع مقدس قراردهیم، می‌توانیم بخشی از نعمت ولایت و فرماندهی کل قوا را درک کنیم.

سرلشکر موسوی در ادامه با تبریک عملیات اعجاب انگیز طوفان الاقصی، افزود: این عملیات راهبردی نقطه عطفی در تاریخچه دوران مبارزات ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی است. نکته مهم این عملیات این بود که تمام محاسبات رژیم را به هم ریخت، طوفان الاقصی تمام برآوردهای اطلاعاتی دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با یادآوری اینکه این سیلی تا مدتها آمریکا و رژیم صهیونیستی را سردرگم کرد، گفت: کارهایی که انجام می دهند هم حاصل همین موضوع است. این عملیات یک جهش و تغییر مسیر راهبردی در روند آزادسازی قدس ایجاد کرده است و به نظر می رسد برای کسانی‌که سخت می پذیرفتند که  ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی را نخواهد دید پذیرش این امر راحت تر شده است.
فرمانده کل ارتش عنوان کرد: کشتار کودکان و غیر نظامیان هم اگر چه باز یک‌بار دیگر خوی حیوانی رژیم را برجسته تر می‌کند، نشان‌دهنده سردرگمی رژیم صهیونیستی است. هر کودکی که می کشند تبری است که به ریشه خود می زنند. با این اقدامات خشم و غضب مسلمانان را به فراوان در می آورند و عمر خود را کوتاه تر می کنند.

سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: دستاوردی که نیروی پدافند با همکاری وزارت دفاع انجام دادند جای تقدیر و تشکر دارد و بیش از هرچیز دیگری جای شکر دارد. این هم از جنس اتفاقاتی است که الگوهای ذهنی برای نبردهای هوایی را دچار تغییر می کند.

وی افزود: تبدیل پهپاد کرار به یک پهپاد رهگیر و تبدیل موشک مجید به یک موشک هوا به هوا و دستاوردهای راداری و فرماندهی کنترل هر کدام موضوعاتی است که می شود به صورت جداگانه روی آن بحث کرد. با اضافه شدن این تجهیزات به توان رزم آجا دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند.