به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور،  احمد وحیدی در نشستی با فعالان حوزه فلسطین با بیان اینکه که سنت الهی است که مسیر حق با استقامت هموار شود، گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز به جلو رفته ایم و هیچ گاه به عقب نرفته ایم هرچند که مشکلات و سختی وجود داشته است.

وی با یادآوری واقعه عاشورا اظهار کرد: همه پیروزی های ما از قِبَل آن واقعه جانگداز و سخت است و اسلام ناب، پس این واقعه جاودانه شد.
وزیر کشور با بیان اینکه پیروزی های فلسطین با ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم آن سرزمین آغاز شد، ادامه داد: این مقاومت معجزه آفرید. وعده قرآن است که اگر صبر و مقاومت کنید به پیروزی خواهید رسید و امروز یک نمود بسیار بارز آن، فلسطین است.
وحیدی بیش از ۱۰ هزار شهید که نیم بیشتر آنها را زنان و کودکان را نمونه بارز سبعیت رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال اظهار کرد: این همه بمب بر سر مردم ریخته می شود اما همچنان شاهد استقامت مردم مظلوم اما مقاوم غزه مظلومیت کودکان فلسطینی و کشته شدن ۵ هزار کودک، قطعا رژیم صهیونیستی را سرنگون خواهد کرد.
وزیر کشور بر ضرورت همکاری کشورهای اسلامی برای تحریم رژیم صهیونیستی تاکید کرد و از کشورهای همسایه فلسطین خواست مرزهای خود را برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه باز کنند.
وحیدی با بیان اینکه یک تغییر اساسی در معادلات منطقه ای در حال رخ دادن است، تصریح کرد: درست است که وقایع اخیر در منطقه ای به وسعت ۳۵۰ کیلومتر رخ می دهد اما تحولات عمیق فرهنگی را شکل داده است.
وی خاطرنشان کرد: این تحول عمیق در حال شکل گرفتن است و محدود به آن سرزمین نیست. تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه های مهمی چون هاروارد و آکسفورد یکی از جلوه های این تحول است.
وزیر کشور با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اینکه شکست رژیم خبیث شیطانی، جبران‌پذیر و ترمیم‌پذیر نیست، اظهار کرد: فلسطین همیشه برای جمهوری اسلامی در اولویت بوده است و امروزه هم از اهمیت بالاتری برخوردار است.
وحیدی پیگیری کار در حوزه حقوقی و بین المللی را بسیار مهم دانست و گفت: نباید گذاشت این مظلومیت از جلوی وجدان بشری دور شود.
وی آگاه ساختن افکار عمومی جهانی نسبت به جنایات صهیونیستی را دیگر موضوعی دانست که فعالان حوزه فلسطین باید به آن بپردازند و در این زمینه اقدامات رسانه‌ای را مهم دانست.
وزیر کشور از تلاش های زنان و بانوان ایرانی در این مساله هم قدردانی کرد و گفت خواهران ما در این مساله بسیار خوب، اقدام کرده اند و پیشرو بوده اند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد به حق خون های ریخته شده کودکان و زنان مظلوم غزه، هرچه سریعتر شاهد فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی، حامی آن یعنی رژیم آمریکا و استکبار جهانی باشیم.