به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ارتش، امیر سرتیب علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب و  ایستگاه رادار تاکتیکی شهید توحیدی بیله سوار گرمی از بخش‌های مختلف این سایت بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد درجمع کارکنان این یگان، اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان هوایی جمهوری اسلامی با همت و اقتدار تمام و با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا امنیت مطلوب و پایداری را در مرزهای هوایی ایران اسلامی حاکم کرده‌اند.

وی افزود: پدافند هوایی با اتکا به توانمندی‌های داخل و جامه عمل پوشاندن به مطالبه فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی) توانسته است سطح وسیعی از کشور را تحت پوشش رادارهای خود قرار دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه توان بالای دفاعی پدافندهوایی فرصت سوءاستفاده را از دشمن گرفته است، تصریح کرد: سامانه‌های پدافندی ما قابلیت مقابله با پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین پرنده‌های هوایی را دارد و این را ما در موقعیت‌های مختلف به اثبات رسانده‌ایم.

امیر سرتیپ صباحی فرد به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بار دیگر با زیرپاگذاشتن ارزش‌های الهی، انسانی و اخلاقی با به خاک و خون کشاندن مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خوی وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: محور مقاومت با عملیات طوفان‌الاقصی شکستی سخت و سنگین به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد و نشان داد با مقاومت و ایستادگی می‌توان در مقابل هر ظلم و ستمی پیروز شد.

فرمانده نیروی پدافندهوایی در ادامه با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود در یادمان‌ها و گلزارهای شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.