به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایسنا، نیر دفوری، خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان «نظاره‌گر ماست که در حال غرق شدنیم و او منتظر لحظه مناسب برای اقدام است.»

ناامیدی و نگرانی شهرک‌نشین‌ها بابت نبود حمایت امنیتی از شهرک‌های واقع در شمال اراضی اشغالی و حملات و عملیات‌های مقاومت لبنان که موجب آوارگی گسترده‌ای در شهرک‌های شمالی شده، ادامه دارد.

آویخای اشتیرن، شهردار شهرک «کریات شمونه» ضمن انتقاد از عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی در مواجهه با وضعیت بحرانی موجود در مرزهای لبنان، وقوع تلفات هر روزه در حملات حزب‌الله لبنان را تایید کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که حزب‌الله لبنان هر بار رژیم صهیونیستی را با انواع مهمات مورد استفاده خود غافلگیر می‌کند و «هیچ شب و روزی در شمال (اراضی اشغالی) بدون وقوع انفجارها سپری نمی‌شود و زندگی در آنجا بسیار دشوار است.»

نیر دفوری گزارش داد: «اسرائیل» هرگز بدون کمک آمریکایی‌ها که در مقابل آن باید هزینه‌ای را بپردازد، نمی‌تواند اسرا را بازگردانده و به جنگ ادامه دهد.

این خبرنگار نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: اگر ائتلافی با آمریکایی‌ها و دیگر طرف‌ها - که کار سختی است - ایجاد نشود، ما به نقطه ضعفی می‌رسیم که پیش از این مشابه‌اش را ندیده‌ایم.

پیشتر جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفته بود، آمریکا مخالفت‌هایی با عملیات نظامی تل‌آویو در غزه دارد و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا نگران است که آیا رژیم صهیونیستی به وعده‌هایش برای کاستن از تلفات غیرنظامیان در غزه پایبند است یا خیر.

نشریه انگلیسی «اکونومیست» چند روز قبل نوشت، تل‌آویو گزینه‌ای جز کاهش حملات خود پیش رو نداشته و آمریکا به عنوان هم‌پیمان اصلی و تامین‌کننده تسلیحات آن بر سطوح پایین‌تری از قدرت آتش اصرار دارد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر تاکید کرده بودند که عملیات زمینی علیه غزه هرگز اهداف این رژیم از جنگ علیه غزه را محقق نخواهد کرد و چارچوب زمانی چند هفته‌ای که برای این عملیات تعیین شد، هرگز منجر به دستاورد مهمی همانند شکست حماس یا آزادی اسرا نخواهد شد.