به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازایسنا، سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد «در تحقیقات مشخص شد که پلتفرم‌ها در شبکه‌های اجتماعی توسط برخی نهادهای امنیتی ایرانی راه‌اندازی شدند و این افشاگری در ادامه اطلاعیه قبلی شاباک درباره جذب و به‌کارگیری شهروندان اسرائیلی در اجرای ماموریت‌هایی علیه اسرائیل است».

طبق گزارش شاباک، این نهادها دسته‌گل‌هایی را برای خانواده‌های افراد ربوده شده ارسال و اقدام به برگزاری تجمع‌هایی در کنار آن‌ها کرده و ماموریت‌هایی را برای تصویربرداری از خانه‌های مسوولان دستگاه امنیتی، جمع‌آوری اطلاعات از طریق نظرسنجی‌های جعلی و نیز انتشار مطالبی در تحریک و تندوری سیاسی در اراضی اشغالی ارائه کرد.

شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی «INEWS۲۴» گزارش داد، این پلتفرم‌ها نظرسنجی‌های جعلی را منتشر کردند، به این شکل که لینک‌هایی با هدف جمع‌آوری اطلاعات از «اسرائیلی‌ها»، جذب آن‌ها برای ماموریت‌های امنیتی علیه اسرائیل همانند تصویربرداری از خانه‌های مسوولان امنیتی و مسوولانی که به شکل مداوم در رسانه‌ها حضور یافته و علیه ایران اظهارنظر می‌کنند، ارائه شدند.

شاباک در ادامه خبر داد کانال موجود در پلتفرم تلگرام (Bring Home Now) نام دارد، در گروه‌ها تلاش گسترده‌ای برای ارائه پیشنهادهای کاری از طریق پروفایل‌های جعلی انجام شدند که درباره آن‌ها هشدار داده شد.

اواخر ماه گذشته میلادی، برخی رسانه‌های عبری مدعی شدند که شاباک تلاش‌هایی از سوی ایران برای به‌کارگیری ساکنان اراضی اشغالی در ماموریت‌های امنیتی را ناکام گذاشتند.

مسوولان رژیم صهیونیستی اجازه انتشار خبری از اقدام مسوولان امنیتی ایران در جذب ساکنان اراضی اشغالی در ماه‌های اخیر را دادند.

طبق گزارش «INEWS۲۴»، ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف با پیشنهاد شغل‌هایی با دستمزد بالا به زبان‌های عبری، عربی و انگلیسی، به ساکنان اراضی اشغالی فراخوان دادند. این طرف‌های ایرانی برای ارتباط اولیه با ساکنان اراضی اشغالی خود را به عنوان نهادهای فعال در حوزه بازاریابی و فروش پهپاد معرفی کردند.

این رسانه عبری گزارش داد، از آن‌ها خواسته شد در ازای دریافت مبالغی پول، عکس‌برداری و ماموریت‌های دیگری را انجام دهند.