به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع)، با حضور در دانشگاه علوم فنون هوایی شهید ستاری با جمعی از دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ واحدی در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن تبریک ولادت امام علی علیه السلام، خطاب به دانشجویان، گفت: شما دانشجویان به عنوان افسران در تراز انقلاب اسلامی، اگر می‌خواهید سبک زندگی قرآنی اسلامی داشته باشید باید زندگی را از امیرالمومنین علی (ع) بیاموزید.

امیر سرتیپ واحدی یکی از ویژگی‌های امام علی (ع) را نداشتن سازش با مخالفان حق و عدالت و برخورداری از قاطعیت انقلابی در راه انجام وظیفه برشمرد و این شاخص‌ها را به عنوان الگو و تراز شخصیتی یک افسر انقلابی دانست.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه دشمنان امروز وارد جنگ ترکیبی با ایران شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دشمن ناامید ساختن مردم در انتخابات است.

امیر سرتیپ واحدی ضمن دعوت از تمامی دانشجویان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در انتخابات و مشتاق کردن دیگران برای مشارکت در این امر سرنوشت‌ساز خاطرنشان کرد: با حضور پرشور در انتخابات، بینی دشمنان کینه توز انقلاب را به خاک مالیده و آنان را ناامید خواهیم کرد.