به گزارش اکونا پرس،

رسانه‌های عبری زبان در این باره گزارش دادند: ایران در حال تغییر کامل قواعد بازی است.

شبکه المیادین به نقل از این رسانه‌ها گزارش داد: در پی این تغییر ما به سمت یک رویداد اساسی پیش می‌رویم که چهره جنگ را تغییر خواهد داد.

این رسانه لبنانی همچنین به نقل از روزنامه هاآرتص نوشت نیاز این رژیم به حمایت آمریکا در مقابله با ایران نشان دهنده فرسایش بازدارندگی اسرائیل است.

روزنامه هاآرتص با اشاره به پاسخ تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی نوشت: برای دومین بار در ۶ ماه گذشته، اسرائیل برای مقابله با تهدیدی که ممکن است بیش از ظرفیتش باشد به حمایت آمریکا نیاز دارد.

این روزنامه همچنین نوشت: همسایگان اسرائیل تحولات جامعه اسرائیل را دنبال می‌کنند، از فرسایش تدریجی در صفوف ارتش تا شکاف داخلی که اکنون شروع به ظهور کرده است.

صهیونیست‌ها نگران پاسخ تنبیهی ایران به این رژیم به دلیل جنایت بزدلانه اخیر و حمله به محل کنسولگری ایران در دمشق هستند.

دوشنبه ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد که در نتیجه این حمله، بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

افزون بر این، ۱۳ نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

مقامات آمریکایی پیشتر به دلیل هراس از هر گونه اقدام تلافی‌جویانه ایران مدعی شدند که هیچ اطلاعی از قصد رژیم صهیونیستی برای انجام این حمله نداشته‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد که « پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.»

مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی خود به مناسبت عید سعید فطر بر ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل این جنایت بزدلانه تاکید کردند.