به گزارش اکونا پرس،

سردار سرتیپ «حسین سلامی» امروز- یکشنبه - در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه که در میدان امام حسین تهران برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ همواره روزهای بزرگ تاریخی خلق کرده است. 
وی بیان کرد: نخستین یوم الله، 22 بهمن 57 بود که ملت ایران ضربه ای جبران ناپذیر به آمریکا زد و با سقوط شاه زلزله ای بر استکبار وارد کرد که همچنان آمریکا و متحدان او را رنج می دهد؛ این نخستین شکست آشکار آمریکا بود که به اسم ملت ایران ثبت شد. 
جانشین فرمانده سپاه افزود: اشغال جاسوس خانه آمریکا در تهران تیر خلاص به حضور سیاسی آمریکا در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت. پس از آن دوباره یوم الله دیگری در گرفتاری نیروهای ویژه آمریکا در شن های طبس خلق شد. 
سردار سلامی تصریح کرد:پیروزی شگفت انگیز در یک جنگ نابرابر از دیگر نمایش قدرت های ایران بود که در جنگ تحمیلی ستون استکبار را شکست. ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کرد که با اقتدار می ایستد و از هیچ کسی شکست نخواهد خورد.
سردار سلامی افزود: یوم الله دیگری که تحت رهبری های رهبر معظم و جانباز و دشمن شناس و شجاع رخ داد، در نهم دی ماه رخ داد و ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه همچون سپهری فروزان در تاریخ این کشور درخشید. در آن روز خاطره انگیز تاریخی ملت ایران تاریخی جدیدی ساختند. 
جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: این بار ائتلاف همه قدرت های شیطانی که مصمم بودند از فرصت فتنه داخل کشور نظام را به براندازی برسانند، ملت ایران آرزوی به هم پیوسته قدرت های جهانی و دنباله های داخلی آنها را در گورستان بزرگ این سرزمین دفن کرد.