به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به استان خراسان شمالی با ابراز خوشحالی از اینکه در روز بسیار مبارک ولادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) با مردم استان خراسان شمالی  دیدار می‌کند هدف از سفر به این استان را پیگیری اجرای مصوبات سفر اول خود به استان در سال 94 عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اکثر مصوبات سفر قبلی به استان اجرایی شده و در این سفر اجرای مصوبات باقیمانده را نیز پیگیری خواهیم کرد.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: امروز افتتاح‌های مهمی درحوزه آب، برق، صنعت و کشاورزی در شهرهای مختلف استان خواهیم داشت و در جلسه شورای اداری استان تصمیمات مهم دیگری هم برای ادامه روند توسعه و رشد استان در سال‌های آینده  اتخاذ می‌کنیم.

رئیس جمهور بلافاصله از بجنورد عازم شهرستان شیروان شده و تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای کارگر این شهر در اجتماع مردم پرشور استان سخنرانی خواهد کرد.

بازدید و افتتاح دو ‌واحد ۱۶۰ مگاواتی بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، حضور در جلسه شورای اداری استان و همچنین افتتاح همزمان تعدادی از طرح ها و پروژه های عمرانی و توسعه ای خراسان شمالی به صورت ویدیو کنفرانس  از دیگر برنامه های رئیس جمهور در سفر فشرده یک روزه به این استان است.