به گزارش اکونا پرس،

 جمال عرف در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در 10 حوزه انتخابیه اظهار کرد: براساس گزارش‌ها تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است، البته در ابتدای شروع رای گیری برخی شعب تاخیر داشتند که بعد از یکی دو ساعت مشکل حل شد و اکنون همه شعب آنلاین هستند و مراجعه کنندگان رای خود را می‌دهند.

وی ادامه داد: در این مرحله اکثریت نسبی مدنظر است یعنی هر کدام از نامزدها رای بیشتری داشته باشند به عنوان نماینده انتخاب می‌شود ، من به مردم توصیه می‌کنم از حق قانونی خود استفاده کرده و در انتخابات مشارکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر این که سلامت مردم برای ما یک اصل اساسی است اظهار کرد: امروز از حوزه کرج بازدید داشتم و بر رعایت پروتکل‌ها تاکید کردم برخی شعب پروتکل‌های بهداشتی را به صورت نسبی رعایت می‌کردند اما تاکید شد که باید رعایت بیشتری انجام شود.

عرف خاطر نشان کرد: در سال 1400 انتخابات مجلس را برای شش حوزه  خواهیم داشت که 5 حوزه میان دوره‌ای خواهند و  پیشنهاد ما این است که حوزه میانه به صورت   مرحله دوم اجرا شود. ادله خود را به شورای نگهبان ارائه می‌کنم تا حقوقدانان و فقهای شواری نگهبان آنها را بررسی کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.