به گزارش اکونا پرس،

محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی شایعات مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی به ایران تصریح کرد: مردم ما و مردم منطقه با ادبیات مسئولان رژیم صهیونیستی آشنایند آن‌ها بیشتر دنبال جنگ روانی هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دفاع از ایران نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیرو‌های بسیار ورزیده‌ای هستند گفت: مانور‌های مختلفی که از سوی این نیرو‌ها انجام می‌شود نشان دهنده این است که ما قصد جنگ نداریم، اما در دفاع از کشور جدی هستیم.
وی افزود: مسئولان رژیم صهیونیستی فکر می‌کنند هر حرفی که می‌زنند دولت جدید آمریکا قبول می‌کند، اما این حرف‌ها مال زمانی بود که ترامپی بود و دامادش کارگزار صهیونیست‌ها بود و نظرات آن‌ها را بر دولت امریکا تحمیل می‌کرد.
اقای واعظی گفت: دولت آمریکا هم مثل کشور‌های دیگر استقلال خود را دارد و این تبلیغاتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند نوعی جنگ روانی است.
رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین گفت: مسئله بازگشت آمریکا به برجام و برداشتن تحریم‌ها موضوعی است که کشور‌های دشمن به ویژه کشور‌هایی در منطقه همچون عربستان با آن مخالفند و با لابی‌هایی که انجام می‌دهند تلاش می‌کنند این اتفاق نیفتد.