به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در همایش سراسری شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها گفت: به حق گرایش پیدا کنیم و تلاش کنیم در راه حق ایستادگی شود، انسان در مسیر حق و شناخت حق باید صبر داشته باشد.
وی افزود: قضاوت یکی از ماموریت‌ها و شئون ممتاز انبیاست و قضاوت به حق جایگاه ممتازی دارد، برخی حقوق خوان و برخی حقوقدان و برخی حق خواه و حق محور هستند وممکن است عده‌ای دانش حقوقی داشته باشند، اما برخی علاوه بر دانش حقوقی حق خواه هستند؛ که این ارزشمند است.

حمایت از حقوق کارگران و تولید

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: رویکرد ما در سال جاری کمک به تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و همچنین حمایت از حقوق کارگران» است.
حجت الاسلام والمسلمین در همایش سراسری شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها تاکید کرد: با تلاش همکارانمان در سال گذشته از تعطیلی کارخانه‌های زیادی جلوگیری شد که این تلاش ها، امسال هم با جدیت ادامه خواهد داشت تا تولید با مشکل مواجه نشود.

همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال تلاش کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی رهبری شعاری اعلام می‌کنند که نیاز کشور است؛ همه دستگاه‌ها برای تحقق آن باید تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: دستگاه قضایی باید در هر بخشی که امکان رفع موانع تولید و حمایت از تولید وجود دارد، وارد شود.
وی افزود: همکاران ما بیش از دو هزار واحد تولیدی را فعال کردند که جای تقدیر و تشکر دارد و مساله ما حمایت از تولید است؛ تولید در کشور نباید با مانعی مواجه شود.