بر اساس این اطلاعیه که خطاب به رئیس مجلس خبرگان رهبری، رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، رئیس ائمه جمعه استان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و برخی دیگر از مسئولان استانی تنظیم شده، تخلفاتی مطرح و از مسئولان خواستار پیگیری شده است.

در این بیانیه از مواردی چون حمایت بعضی ائمه جمعه استان و ملاقات آنها در دیدار خصوصی با رئیسی، تبلیغات فراوان و هزینه‌های اشرافی توسط حامیان ستادی رئیسی و سوءاستفاده از اموال عمومی، بسیج و اعزام گسترده مردم از روستاها و شهرستان‌های استان برای حضور در برنامه و ایجاد مزاحمت گسترده برای مردم و فعالان اقتصادی شکایت کرده است.

بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری نشان می‌دهد این خبر کذب بوده و ستاد محسن رضایی چنین بیانیه‌ای صادر نکرده است.

همچنین ستاد انتخاباتی محسن رضایی در تکذیب این خبر بیانیه‌ای صادر کرده که در آن آمده است «در راستای سفر یکی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، ستاد دکتر محسن رضایی در خوزستان مطلقا اطلاعیه‌ای با عنوان و خطاب به مردم شریف، ائمه جمعه محترم استان، ستاد کرونا، استاندار خوزستان و ... صادر نکرده و صدور اطلاعیه‌های مذموم و مجهول را محکوم می‌کند».

از طرف دیگر علاوه بر تکذیبیه ستاد محسن رضایی، موارد مذکور در آن بیانیه مانند هزینه‌های اشرافی یا سوءاستفاده از اموال عمومی صحت نداشته و سفر رییسی با هواپیمای عمومی تأییدی بر این موضوع است.

پیش از این نیز عبدالناصر همتی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مدعی سفر برخی کاندیداها با هواپیمای اختصاصی و استفاده از پول کثیف در انتخابات شده بود که تکذیب شد.