به گزارش اکونا پرس،

احمد وحیدی در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید لرستان افزود: باید راهکارهای درون زا را برای حل مشکلات پیدا و اجرایی کرد.

وی ادامه داد: در گذشته مردم بجای اینکه خودشان مسایل را بررسی کنند نگاهشان این بود بروکراسی دولتی چه می‌کند که اکنون باید به مسیر صحیح برگردیم.

وی تصریح کرد: در گذشته روستاها محل تولید بودند اکنون به مصرف‌کننده تبدیل شده اند چراکه تلاش کردیم روستا را به بخش، بخش را به شهر و شهر را به شهرستان ارتقا دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: امیدواریم روزی برسد بدون نیاز به درآمدهای نفتی کشور را مدیریت کنیم، هرچند رژیم پهلوی کشور را وابسته کرد اما پس از انقلاب متکی به خود شدیم و امیدواریم در دولت سیزدهم این باور و گفتمان را تقویت کنیم.

وحیدی همچنین گفت: لرستان سرزمینی با همه خوبی ها و نقطه پرافتخاری در تاریخ ایران بزرگ با مردمانی افتخار آفرین است که همزمان ظرفیت و مشکلات فراوانی دارد.

وی افزود: استاندار جدید، فرزند این خاک و آماده یک حرکت پرشتاب برای لرستان است که این مهم با کمک همگان محقق می شود و اندیشمندان استان، صاحبان فکر، مراجع فکری و عملی در لرستان باید در این خصوص بیاندیشند و همراهی کنند.

وی بیان کرد: ظرفیت های لرستان شامل حجم بزرگ منابع آب، طبیعت ارزشمند، کشاورزی، دامپروری، صنعت، گردشگری و مردم سخت کوش است که نباید با وجود این داشته ها نگران بیکاری باشیم.

فرهاد زیویار به عنوان استاندار جدید لرستان و جایگزین سیدموسی خادمی منصوب شده است.