به گزارش اکونا پرس،

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ طی تذکری شفاهی گفت: طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد، ما آن طرح را تعیین تکلیف کردیم، اما به دلیل موافقت نکردن و همراه نشدن دولت، به جایی نرسید.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح جاماندگان سهام عدالت گفت: از ۲۰ میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت، حدود دو میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند.

پورابراهیمی با تاکید براینکه این افراد باید تعیین تکلیف شوند افزود: افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی که فاقد سهام عدالت هستند، باید حتماً از این سهام برخوردار شوند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: با تغییر دولت، بنده نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم و با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی هم درباره ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت صحبت کردم، وی موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مجلس جهت انجام کار‌های کارشناسی، این موضوع را به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ارجاع داد.