به گزارش اکونا پرس،

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران حرم مطهر رضوی گفت: منطق ما برای اینکه رژیم غاصب باید محو شود این است که این سرزمین فلسطین صاحب دارد و این‌ها هزاران انسان را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده‌اند و اگر مقابله رهبران کشور‌های اسلامی نبود آن‌ها قصد داشتند ایده نیل تا فرات خود را عملی کنند و کشور‌های دیگر را هم تصاحب کنند.

او گفت: امام بزرگ انقلاب در اولین سال پس انقلاب، ایده دفاع از ملت فلسطین را نهادینه کرد و همه ملت‌های اسلامی را دعوت کرد به اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، اما بعد این ایده را تعمیم داد به کل جهان اسلام و فرمود روز قدس یک روز جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: در طول این چهل و سه سال هم، روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شد. رهبر انقلاب هم وعده دادند با بزرگداشت روز قدس، زمینه آزادی فلسطین فراهم شده و طولی نخواهد کشید که آزادی قطعی این ملت مظلوم محقق خواهد شد؛ این رژیم جنایتکار در طول سال‌های حیات منحوس خود هرگز در هیچ جنگی پیروز نشده و هرگز نتوانستند یک ملت واحد باشند.