به گزارش اکونا پرس،

سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم یزد اظهار داشت: امروز حقیقتا دختران و زنان ما افتخار جامعه هستند، همه جوامع که با حفظ ارزش های الهی توانستند بر قله‌ها و سکوهای موفقیت جای بگیرند و موفق شوند.

وی تصریح کرد: آنها هم در دفاع مقدس در پشتیبانی از رزمندگان، هم در حوزه های آموزشی، فرهنگی و علمی حقیقتا خوش درخشیده اند. در عرصه های اجتماعی نیز نقش آفرینی کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: برای من افتخار بزرگی است که امروز در جمع شما مردم عزیز، با بصیرت، ولایی، شهید پرور و تلاش، مردمی اهل قنوت و نجوای با خدا، اهل قناعت و مردمی که مواهب الهی بر این مردم در طول تاریخ همواره بوده است.

رئیسی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی گفت: وعده دادیم اعتبارات لازم را تامین کنیم، ولو مسیر طولانی است ولی با سرعت و به کار جهادی این کار را به پایان برسد و دغدغه مردم یزد برطرف شود.

رئیس قوه مجریه در ادامه تاکید کرد: خانم‌ها و آقایان بدانید علی رغم همه فشارهایی که دشمنان بر ملت ما روا داشتند و خدا تفضل کرده فشارهایشان با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: امروز رشد وشکوفایی در کشور راهش را ادامه می دهد آن ها نمی خواهند ولی شما ملت می خواهید. امروز جنگ جنگ اراده است. دو اراده است، اراده مستکبران و اراده طواغیت، آمریکایی ها و اقمارشان نمی خواهند، اما ملت ما اراده کرده ایستادگی کند و مقاومت کند و کشور را به پیش ببرد.

رئیسی افزود: تاکنون علی رغم خواست آن‌ها و علی رغم توطئه هایی که در این ۴۳ سال علیه شما ملت شد مسیر پیشرفت و شکوفایی را طی کردید و همچنان این قطار در حال حرکت است./ایسنا

 

ادامه دارد...

  •