به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر در ناحیه ۳ منطقه۱۳، با فعالیت ۱۰۶ کارگر حوزه خدمات شهری و فضای سبز با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در خیابان سیمتری نیرو هوایی اجرایی شده است.
او افزود: در این طرح که با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری منطقه و دیگر مدیران اجرایی شد، گروه های مختلف خدمات شهری از نخستین ساعات صبح، به مسائل و موضوعات شهری در این محدوده رسیدگی کردند.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : نظافت و شستشوی معابر شامل پیاده‌رو‌ها و سواره‌روها، کوچه‌ها و فرعی‌ها، جدول ها و نهرها، تابلوهای شناسایی معبر، طعمه‌گذاری برای جانوران موذی، شستشو و رنگ‌آمیزی مخزن ها و زیرمخازن، همچنین تعمیر آنها، شستشوی نمادهای شهری و لایروبی و آبگردانی انهار اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری انجام شد.
او ادامه داد: حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی برچسب، پوستر و تراکت های غیر مجاز از دیواره‌ها و نماها، عملیات به‌زراعی، نظافت باغچه، کندوکوب و واکاوی، علف‌کشی در حوزه فضای سبز از دیگر اقدامات انجام‌شده در این طرح بود.
به گفته محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ نگهداشت شهر، از اولویت‌های منطقه است و مهمترین اهداف اجرای این طرح، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به مردم با استفاده بهینه از امکانات موجود است.