به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی هدف از برگزاری نشست‌های اتاف را ارائه طرح و ارزیابی پیامدهای اجتماعی، فرهنگی، کالبدی، اقتصادی و... در سطح منطقه دانست و گفت: نشست پیش‌دفاع اتاف بوستان سجادی درباره محله پامنار (ناحیه2) برگزار شد و در آن پیشنهاداتی برای بهبود ابعاد مختلف پروژه و مطالعه ذی‌نفعان و پیامدهای مثبت و منفی پروژه ارائه شد.

یزدی افزود: بوستان سجادی در محله پامنار، ناحیه 2 طی بازه زمانی دوماهه احداث و افتتاح شده؛ چراکه برای افزایش سرانه فضای سبز در محلات منطقه و افزایش رضایت‌مندی ساکنان و گسترش پاتوق‌های محلی، احداث بوستان‌های با مقیاس محلی در دستور کار منطقه قرار گرفته است و انجام مطالعات اتاف نیز برای این پروژه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است این جلسه با حضور محمدزاده شهردار ناحیه 2، حسین‌پور، مدیر اجتماعی ناحیه 2، مومیوند، نماینده اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری تهران، غفاری معاون شهردار ناحیه 2، حسیبی، رئیس اداره فضای سبز منطقه، ایمانی، مجری طرح، ظهیری، ناظر علمی طرح و کارشناسان اجتماعی و فضای سبز منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نشست دفاع نهایی این طرح با حضور شهردار منطقه و معاونین و مدیران شهری طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.