به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳، روز دختر را بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختران و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی دانست و افزود : دختران، مادران آینده هستند و قرار است قهرمان‌پرور، شهیدپرور و نخبه‌پرور باشند و در این راستا ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در دهه کرامت  با اجرای برنامه های شاد و متنوعی برای ارتقای نشاط و شادابی آنان اقدام کرده است. 

او  با اشاره به  تجلیل از دختران معلول موفق منطقه۱۳ اظهار داشت : خوشبختانه  بانوان معلول همواره در عرصه های مختلف در استان تهران نقش تاثیرگذار و موفقی داشتند که به تبع آن دختران معلول ساکن منطقه۱۳ نیز در عرصه ورزشی و هنری حضور خوبی را داشته‌اند و  همچنین در زمینه‌ ورزشی مدال‌آوران آسیایی و کشوری داریم.

شهردار منطقه 13  به برگزاری جشن روز دختر در مدرسه دخترانه فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: این جشن به همت اداره امور بانوان و همکاری امور ایثارگران منطقه با حضور  مادر شهید فرح دوست و خواهر شهید ابراهیم هادی  و اجرای برنامه هایی شامل سرود خوانی، مولودی خوانی، شاهنامه خوانی و اهدای سجاده به دانش آموزان دختر همراه بود .

محمد هادی علی احمدی ، برپایی گذر صنایع دستی را از دیگر ویزه برنامه های منطقه برشمرد و اظهار داشت : در این گذر ، دختران نوجوان، دست سازه های خود را با همکاری شهرداری ناحیه یک  به معرض نمایش گذاشتند. 

شهردار منطقه 13 ، اعزام دختران کار به بوستان جنگلی سرخه حصار  برای استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی، برپایی گذر ورزشی و جشن بزرگ روز دختر را در سالن کوثر از برنامه های آینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  برای روز دختر برشمرد. 

 او یاد آور شد : با مشارکت دختران موفق، ویژه برنامه ای با مشارکت پایگاه بسیج کمیل و به همت  اداره فرهنگی منطقه ۱۳ در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار و غرفه هایی نیز با عناوین مشاوره و میز خدمت، کودک، ارائه محصولات عفاف و حجاب و.. پذیرای شهروندان بود.