به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 " علی اصغر کمالی زاده" با تبریک فرارسیدن اعیاد میلاد با برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام غریب حضرت رضا (ع) با اشاره به برنامه هایی که در دهه کرامت برگزار می شود،گفت: با هدف تکریم و بزرگداشت دهه کرامت با مشارکت خادمیاران کانون خدمت رضوی چایخانه بزرگ حضرت در میدان شاهد میزبان شهروندان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت می باشد.

او در ادامه اظهار داشت : علاوه بر پذیرایی از شهروندان ، در چایخانه حضرت برنامه های فرهنگی شامل اجرای روزانه سرود، توزیع اقلام فرهنگی و پخش صلوات خاصه به مدت 8 شب در حال برگزاری است.

شهردار منطقه 4  همچنین به  برپایی شب شعر با موضوع دهه کرامت ، گردهمایی بزرگ دختران شهر ، غبار روبی بقاع متبرکه و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام اشاره کرد و از برگزاری مراسم جشن  لبخند در مساجد متنخب منطقه خبر داد.

کمالی زاده  با بیان اینکه امسال تمامی برنامه های دهه کرامت با شعار و هشتگ مهر خواهر - برادری برگزار می شود ، افزود : با هدف عمق بخشی به روابط بین خواهر و برادر در بستر یک خانواده متعالی ، مقرر شده هرگونه محتوا ائم از زندگی نامه ، احادیث و روایات در قالب پادکست و.... با هشتگ مهر خواهر – برادری در فضاهای مجازی منتشر شود.

نورافشانی در شب میلاد امام رضا (ع) آخرین خبری بود که شهردار  منطقه 4 به آن اشاره کرد و گفت : در شب میلاد با سعادت ثامن الائمه (ع) مراسم نور افشانی راس ساعت 20 به شکل هم زمان با سایر مناطق در میدان شاهد برگزار خواهد شد./ انتهای خبر