به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه19، تورج فرهادی شهردار منطقه در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی، ایجاد پیوند مستحکم عاطفی بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعالیت های فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان در تعامل با طبیعت همراه است.

به گفته این مسئول ایستگاه فعالیت های فرهنگی ایستگاه های تفریحی فراغتی، ورزشی، دهکده فوتبال ، انواع مسابقات هنری و و ورزشی مهیج ویژه مادر و کودک، کلاس های آموزشی، ایستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان و جشنواره غذا، برنامه های دوستدار محیط زیست و مدیریت مصرف به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات و جشنواره های روزانه از خدمات ویژه ای است که در این برنامه ه ارائه خواهد شد.

ضمن اینکه مراجعین به این بوستان می توانند از خدمات گالری هنر،سالن های ورزشی و بدنسازی ،کافی شاپ،استخر روباز نسیم، ترامپولین و دوچرخه سواری با تخفیف 20 درصدی در ایام جشنواره بهره مند شوند. 

فرهادی به برپایی پاتوق های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، شرایط رقابت و مسابقه و تفریح در محوطه این بوستان در راستای افزایش نشاط اجتماعی دختران و بانوان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های فراغتی فکری و گروهی آنها در طول جشنواره اشاره کرد.