به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در این جلسه حمید جوانی شهردار منطقه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه، پروژه‌های افتتاح شده، وضعیت درآمدی منطقه، پروژه های در دست اقدام، پروژه های مشارکتی و ... ارائه کرد.

مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران اقدامات انجام شده در منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و  اظهار داشت: هدف از بازدیدهایی که در سطح مناطق توسط نمایندگان مردم در شورای شهر انجام می‌شود شنیدن صحبت‌های مردم و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری منطقه می‌باشد. 

او اشاره کرد: با حضور اعضای شورای شهر در مناطق، تصمیمات مهمی جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان اتخاذ می شود.  

در ادامه جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و فرهنگی و بخصوص دهکده بهار ایران بوستان ملت در ایام نوروز در بوستان ملت توسط افراخته معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تشریح شد.

همچنین الهی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه گزارش تصویری مقایسه‌ای و عملکردی از اقدامات یکساله حوزه های مختلف منطقه را ارائه کرد.

دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۳ با خانواده شهیدان خدمتی

مهدی اقراریان عضو و مسئول کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ به مناسبت دهه کرامت و با همراهی خادمیاران رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح، مسئول بنیاد شهید منطقه و جمعی از مدیران شهری با خانواده شهیدان خدمتی دیدار و گفت و گو کردند. 

نخستین شهید این خانواده منوچهر خدمتی در  ۲۵ مهرماه ۱۳۶۱ در عملیات پاتک کوشک ، ایرج خدمتی سیزدهم تیرماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک و سومین شهید این خانواده جاوید الاثر"محمد خدمتی" در سال ۱۳۶۷ و در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیدار مردمی مهدی اقراریان در مسجد صاحب الزمان (عج) منطقه ۳ برگزار شد

دیدار مردمی با حضور دکتر مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، حمید جوانی شهردار منطقه، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳ تهران، رییس پلیس راهور منطقه، سرکلانتر منطقه و رییس کلانتری قلهک و جمعی از مدیران شهری منطقه ۳ ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان (عج) محله اختیاریه این منطقه برگزار شد. 

در این دیدار چهره به چهره که با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های شهروندان انجام شد، مشکلات مطرح شده براساس اولویت بندی و در چارچوب مقررات شهرداری و بر اساس فرایند ملاقات مردمی دریافت شد و دستورات لازم جهت بررسی و رفع معضلات مطرح شده از سوی عضو شورا و شهردار منطقه صادر شد. 

 موضوعات شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی و خدمات شهری از جمله درخواست های ساکنان منطقه ۳ بود که در این دیدار از طرف شهروندان مطرح شد.