به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، همزمان با برگزاری جشن بزرگ غدیر در میدان امام حسین تا میدان آزادی، حاجوی شهردار منطقه۲۲ به صورت میدانی در جریان روند فعالیتها و خدمات رسانی به شهروندان تهرانی در پهنه مشخص شده در جشن عید غدیر قرار گرفت.
با تقسیم کار بین نواحی ششگانه منطقه عملیات رفت و روب در محدوده میدان فردوسی به اجرا در آمد. بخشی از این عملیات از طریق خودروهای ویژه و تجهیزات مورد نیاز صورت گرفت.
از چند ساعت مانده به برگزاری مراسم بزرگ عیدغدیر بیش از ۹۰ نیروی پاکبان و عوامل خدمات شهری منطقه در محل مورد نظر برای ارایه خدمات به شهروندان مستقر شدند و تا پاسی از شب و پس از اتمام مراسم نیز کار رفت و روب و نظافت پهنه را انجام دادند.
اجرای موسیقی سنتی ایرانی، اجرای ورزش باستانی، اجرای گروه سرود، برپایی غرفه سلامت منطقه در موکب فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ در جشن بزرگ مردمی غدیر برگزار شد. حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ نیز در موکب فرهنگی منطقه۲۲ حضور پیدا کرد.
همچنین با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اداره آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و پلیس راهور منطقه اجرای برنامه آموزشی در قالب نمایش‌های ترافیکی، عبور و مرور ایمن عابر پیاده و مقررات رانندگی به کودکان و نوجوانان بازآموزی شد.